Ажилд авах журам
Ажилд орохыг хүсэгчдээс сонгон шалгаруулалт хийж ажилтанг ажилд авах үйл ажиллагаа нь дараах үе шаттайгаар явагдана.
1. Анкет бөглөх /анкет татаж авах/
Дараах материалыг бүрдүүлж авна.
- Анкет / компанийн батлагдсан анкет бөглөх, онлайн хэлбэрээр болон компаний байранд ирж бөглөх/
- 3 % зураг / сүүлийн 3 сарын байдлаар /
- Диплом, мэргэжлийн үнэмлэхний хуулбар
- Иргэний үнэмлэхний хуулбар
- Өмнөх ажил олгогч, төгссөн сургуулийн тодорхойлолт
- Бусад баримт бичиг / шаардлагатай тохиолдолд /
Жич: Ажилд орохыг хүсэгч нь тухайн ажлын байранд тавигдсан шаардлагуудыг бүрэн хангасан байх ёстой.
2. Ярилцлага авах
3. Асуудал шийдвэрлэх чадварын тест авах
4. Ажилд авах шийдвэр гаргах
- Ажилд авах
- Нөөцөд бүртгэх